פריצת רכבים

אימובילייזר
יוני 20, 2017
מנעול לחלון ולא רק לדלת – מדוע זה חשוב?
יולי 9, 2017

פריצת רכבים

A tool for many wooden boards.

יצאתם מהרכב בחיפזון והרכב ננעל עם המפתח בתוכו? או שמא הרכב ננעל כשיצאתם לתדלק וסגרתם את הדלת בטעות? מיגון וביטחון יפרצו את הרכב עבורך! התקשרו מיד ל-1-800-66-66-26 ואנחנו בדרך.

אצלנו תוכלו ליהנות משירותי מנעולנות מהירים, מקצועיים, אמינים ומקיפים:
פריצת רכבים 24 שעות ביממה
שחזור מפתח במקרה של אובדן
החלפה, התקנה ותיקון של מנגנון הנעילה
שכפול מפתחות
שירות מהיר ויעיל
ועוד

 

פריצת רכבים ברישיון

מיגון וביטחון מעסיקה צוות מנעולנים מקצועי ומנוסה. כל המנעולנים מורשים ועברו הכשרה לעבודת הפריצה בהתאם לנהלים ולסטנדרטים מחמירים. הדבר מבטיח פריצה חלקה ומהירה, וכל עוד יש ברירה – לא יגרם כל נזק לרכב. בזכות מגוון שירותיה, החברה יכולה לתת מענה מהיר לבעיות שמתעוררות במקום, פרט לפריצת רכבים. לעתים יש צורך בתיקון או בהחלפת מנגנון הנעילה במקרה של נזק שנגרם עקב ניסיון גניבה כושל של הרכב, דבר שהמנעולנים המומחים יוכלו לעשות.

מהירות תגובה

החשיבות של שירות פריצת רכבים 24 שעות ביממה הוא ברור לכל. גם בשלוש לפנות בוקר מנעולן מקצועי יגיע למכוניתכם וידאג לפתוח אותה. דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא מהירות ההגעה. במקרים מסוימים מהירות התגובה של המנעולן חוסכת זמן ותחושת אי נוחות, עקב מזג אוויר רע או לחץ להגיע לעבודה. במקרים אחרים, לאחר קניות, יש משמעות למהירות ההגעה, כדי שכל מוצרי החלב והבשר ביום קיצי חם לא יתקלקלו. מהירות ההגעה מקבלת משנה חשיבות במקרים קיצוניים, בהם ילד ננעל ברכב עקב תקלה. אז, גם אם אין סכנה ומדובר במקום מוצל והחלון נותר מעט פתוח, מהירות התגובה מונעת לחץ מיותר גם עבור הילד וגם למשפחתו. כמובן שבמקרי חירום יש להזמין את שירותי החירום, כדוגמת משטרה ומכבי אש.

בכל מקרה של בעיה, כאשר הרכב ננעל או לא נפתח, אתם מוזמנים לפנות למיגון וביטחון. החברה תשלח את אחד מהמנעולנים המקצועיים והיעילים. חשוב לציין שבחברה יש הקפדה רבה לגבי אמינות עובדיה ולכן אתם יכולים להשאיר למקצוענים לעשות את העבודה בראש שקט. פרט לפריצה לרכבים, מיגון וביטחון מספקת שירותי מנעולנות גם לבתים ומוסדות.

אז אם ננעל רכבכם או ביתכם ואתם זקוקים לשירות פריצת רכבים או בתים, התקשרו בדחיפות ל – 1-800-66-66-26 או 050-5305821, ונגיע בהקדם האפשרי!