פורץ מנעולים

מנעולן
יולי 9, 2017
פורץ רכבים
יולי 9, 2017

פורץ מנעולים

אנו נזקקים לשירות פריצת מנעולים במגוון מצבים לא נעימים בחיים. מנעולן מקצוען מספק שירות מהיר ואדיב והכי חשוב – אמין.
ניסיתם לפתוח את הדלת ובאופן מפתיע המפתח נשבר ונשאר בתוך חור המנעול? זהו רק תרחיש אחד מיני רבים הדורש את שירותיו של פורץ מנעולים.
יש אין סוף תסריטים אפשריים (שקשורים למפתח ולמנעול) שיכולים לקרות לכם לפחות פעם בחיים. אם זה לא קרה עד עכשיו, למרבה הצער, זה בטוח יקרה בעתיד… ניתן לומר בוודאות שזה סוג של סיוט להיתקע מחוץ לבית, וזה תמיד יהיה בזמן הכי לא נוח שיכול להיות. חברת מיגון וביטחון מספקת שירות פריצת מנעולים 24 שעות ביממה תוך דגש על שירות אמין, מקצועי ומהיר. נשמח לעזור!
אז מה עושים? קוראים לפורץ מנעולים!
אז מה באמת עושים אם אתם מוצאים את עצמכם מחוץ לביתכם ללא מפתח, או מחוץ לרכב שלכם עם המפתח בתוך הסטארטר עם המזגן פועל?
אם מזלכם ויש לכם טלפון סלולארי, כמובן שתמיד אפשר להתקשר לאחד מדיירי הבית. אם אתם ממש ברי מזל, הם בדיוק בדרך הביתה או לפחות מתכננים לצאת בשעה הקרובה. עכשיו תוכלו לנשום לרווחה, כי לפחות הפעם ניצלתם, ומה שנישאר לכם לעשות זה להתייבש קצת בחוץ. במקרה הזה יעזור כמובן אם יש לכם איזה שכן שעוד לא רבתם איתו, אז תוכלו לדבר אל לבו שייתן לכם לחכות בתוך הבית שלו.
אבל מה לעשות אם אתם גרים לבדכם ואין אף אחד שיכול להציל אתכם? אז יש לי עוד הצעה מקורית עבורכם (אך היא על אחריותכם הבלעדית). המתכון כולל את המרכיבים הבאים: שכן הגר מולכם ונמצא בבית. שתי המרפסות – שלכם ושל השכן שיהיו מספיק מרווחות ופתוחות כדי שתוכלו לעבור ביניהם ולבסוף קצת אומץ מצדכם גם לא יזיק. והפלא ופלא, תוך כמה דקות אתם שוב בביתכם החמוד. אם זה המקרה, אלוהים באמת אוהב אתכם. אך רוב הסיכויים שבדיוק באותו הזמן אלוהים יהיה עסוק עם מקרה חירום אמתי ולא יהיה לו פנאי לעזור לכם. אז… מה עושים הלאה תשאלו? פשוט מזמינים פורץ מנעולים.

פורץ מנעולים – איך ומה הם עושים?
לא כל אחד יכול לרכוש מכשירים ולפרוץ מנעולים, מכיוון שזוהי עבירה על החוק. כמובן שתוכלו לנסות לעשות זאת, אך תצטרכו לקחת בחשבון שאולי תזכו להכיר מקרוב את כותלי בית הסוהר. איש מקצוע המקבל את ההסמכה מהגורמים הרשמיים להיות פורץ מנעולים ורק הוא, יכול לעסוק בתחום.

הדרך הקלה והמהירה ביותר לפרוץ מנעול היא פשוט לחכות שיגיע פורץ מנעולים מקצועי. הניסיון הוכיח כי אם תנסו לעשות זאת בעצמכם או לגייס למשימה אדם שלא מוסמך לכך, העניין יגרום לתוספת נזק ולהחמרה של המצב הקיים.
כדי שפורץ מנעולים יוכל לבצע את המלאכה במקצועיות, הוא מצטייד במכשירים הבאים: להב בצורה משורית העשויה מתכת מעט ארוכה, להבים שונים (אפשר גם בגדלים שונים) משחזה חשמלית ועוד. הכלים המיוחדים נקראים כלי פריצה והם משמשים את הפורץ המקצועי בפתיחת הדלת בדרך המהירה ביותר וללא נזקים. פורצי מנעולים יכולים לפרוץ דלתות, מנעולים, צילינדרים וכספות. זמן העבודה לפריצת מנעול והחלפת הצילינדר על ידי פורץ מנעולים מקצועי הוא לא יותר מחצי שעה.

במידה ותרצו לדעת עוד על עולמו המיוחד של פורץ המנעולים אולי תנעלו את עצמכם מחוץ לדלת ביתכם (רק אל תשכחו את הסלולארי) ותוכלו לערוך היכרות אישית.