שכפול מפתחות לרכב

מנעולים-ומערכות-אזעקה
יולי 9, 2017
שכפול-שלט-לרכב
יולי 9, 2017

שכפול מפתחות לרכב

חפצים דוממים אינם זוכים, בדרך כלל, לתשומת לב מיוחדת ולקשר הדוק עם בעליהם, כפי שקורה לעתים קרובות עם הרכב הפרטי.
קשה להסביר מדוע דווקא הרכב זוכה לגינוני חיבה ולמחוות מיוחדות הקשורות בטיפוחו, ברחיצתו ובשדרוגו; אך ברור למדי כי מעמדו של הרכב הפרטי אינו שולי כלל, בעיני בעליו.

על רקע זאת נקל להבין את התחושה הקשה המתלווה לרגע בו מתחוור כי מישהו ניסה לפרוץ את מנעול הרכב, ולקחת אותו הרחק, אל עבר הלא נודע (ואולי אפילו למשחטת-רכב, המבטיחה שלא תראו עוד את ידידכם הארבע-גלגלי). שירות שכפול מפתחות לרכב הופך ברגע זה למבוקש ולדחוף ביותר, במטרה להחליף את המנעול ולשכפל מפתחות חדשים; זאת על מנת למנוע מכל עובר-אורח לעשות במכונית כאוות-נפשו.כמו כן, שכפול מפתחות לרכב מיועד גם לסייע במצבים בהם איבדתם את מפתחות הרכב, או נעלתם את המפתחות בתוך הרכב מבלי לשים לב (במצב כזה דרושה פריצה של הרכב). שכפול מפתחות לרכב

שירותי שכפול מפתחות לרכב בחברת "מיגון וביטחון", מיועדים להעניק לכם – בעלי הרכב – ראש שקט. המומחים שלנו מודעים ללחץ ולמצוקה הנגרמים לכם עקב פריצת-רכב, ויעשו את המרב ואת המיטב כדי לחסוך מכם עוגמת-נפש נוספת. כמו כן, אין שום צורך לחכות לרע מכל על מנת לבצע שכפול מפתחות לרכב. מומלץ לשכפל את מפתחות הרכב בכל מקרה, ובלי קשר לפריצת הרכב ולגניבתו, וזאת כדי שתמיד יהיה בידכם צרור מפתחות נוסף.

שכפול מפתחות לרכב –

חשוב לדעת כאשר אתם פונים למנעולן מומחה, על מנת שישכפל את מפתחות הרכב שלכם, כדאי, קודם כל, לוודא שהוא אכן מנעולן מוסמך. אם יש בידו אישור מטעם משטרת ישראל וארגון המנעולנים בישראל פריצת מנעולים ושכפול מפתחות- מה טוב. בנוסף – מנעולן מורשה ידאג לבצע גם רישום של כל פעולת שכפול מפתחות לרכב, וזאת על מנת למנוע אפשרות לגניבת השכפול על-ידי גורמים שעלולים להתברר כעוינים.

כמו כן חשוב לוודא עם המנעולן שלכם, האם הוא מסוגל לבצע שכפול מפתחות לרכב כולל אימובילייזר, קודים ועוד. מפתחות רכב רבים כוללים היום רכיבים אלקטרוניים כאלה ואחרים, וכדאי לוודא שיש לכם עסק עם מנעולן שמתמצא בתחום הזה. אם מפתחות הרכב ננעלו בפנים, בקשו מן המנעולן שייתן לכם הצעת מחיר הכוללת גם את פריצת הרכב וגם את שכפול המפתחות לרכב. כך תוכלו להרוג שתי ציפורים במכה אחת – גם תיפתר לכם הבעיה המיידית של פריצת הרכב, ובמקביל תוכלו לקבל צרור מפתחות נוסף לרכב, שימנע בעיות שכאלה בעתיד.

שכפול מפתחות לרכב – רק ב"מיגון וביטחון" צוות המומחים של חברת "מיגון וביטחון" עומד לרשותכם בכל נושא בתחומי מומחיותו. ניתן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא שכפול מפתחות לרכב, לבית ועוד. להזמנת שירות ולקבלת ייעוץ מקצועי, נשמח לעמוד לרשותכם. חייגו חינם 1-800-66-66-26.