שאלות ותשובות מנעולנות ופריצה באתר מיגון וביטחון

מערכות-אבטחה-לבית
יולי 9, 2017
מנעולן-בנס-ציונה
יולי 9, 2017

שאלות ותשובות מנעולנות ופריצה באתר מיגון וביטחון

כאן תוכלו לשאול שאלות בכל דבר הקשור לנושא: מנעולנות, דלתות, מנעולים, כספות ופריצת דלתות ולקבל תשובה מהמומחים של מיגון וביטחון. להוספת שאלה או תגובה מוזמנים לשלוח לנו אותה דרך לשונית "צור קשר"

על התשובות לשאלות שעלו עונה מר יאיר חג'בי, מנעולן בעל היתרים, רישיונות והסמכות מתאימים.

נושא הפניה: מנעול ביומטרי
שם: דודו
שאלה:
שלום.

רציתי לשאול האם יש בארץ את המנעולים האלה שפותחים את הדלת על יד טביעת אצבע ראיתי את זה בסידרה הבורר וזה ניראה ממש טוב. זה באמת יותר טוב ממנעול רגיל ויכול למנוע פריצה לבית בצורה יותר טובה?

תשובה:
אני לא מכיר את המנעול בבורר אבל אני קניתי מנעול כזה של מולטילוק לפני שבועיים וחצי לצערי בנסיבות שליליות כי פרצו לנו הביתה אבל אני יכול לומר לך שאני מאוד מרוצה. מעבר לעניין עם הטביעת אצבע שחוסך התעסקות עם מפתחות וכאלה יש לו יתרון גדול בגלל הנעילה האוטומטית. חוסך לך את הכאב ראש לבדוק ולוודא שהדלתות נעולות.

נושא הפניה: פריצת מנעול
שם: שלומית
שאלה:
האם בשביל לבצע פריצה למנעול צריך לשבור את המנעול? את הדלת?
תשובה:
היי שלומית,

פורץ מנעולים מוסמך ומקצועי פותר את הבעיה בהתאם לאופי התקלה. זה תלוי מאוד מה קרה? האם נשבר המפתח במנעול? המפתח רק נתקע ולא זז? יש דבק בחור המנעול? בקיצור זה משתנה.
אבל ברוב המקרים מנעולן מקצועי יכול לפתור את הבעיה ולהציל את המנעול..

בהצלחה!

נושא הפניה: ארגון המנעולנים
שם: שמואל
שאלה:
מדוע זה חשוב לפנות למנעולן חבר בארגון המנעולנים? והאם אתם חברים בארגון המנעולנים בישראל?
כיצד יודעים מי חבר בארגון המנעולנים?

תשובה:
בהחלט חשוב לפנות בעת הצורך למנעולן חבר בארגון משום שכרגע עדיין אין בארץ חקיקה המסדירה את המקצוע (הארגון פועל לחקיקה כעת) והארגון הוא הגוף היחידי בארץ המעמיד סטנדרטים גבוהים של אתיקה ומקצועיות בתחום , והחברים בארגון המנעולנים חייבים לעמוד בסטנדרטים אלה, כך שבמקרה של צורך במנעולן ,כדאי לצרכן שהמנעולן יהיה כפוף לכללים שהארגון מציב וגם יהיה נתון לביקורת במקרה של מחלוקות עם הצרכן (שירות שהארגון נותן לצרכן).
תמיד ניתן לברר במשרד הארגון בטל' 08-9396624 או באתר האינטרנט WWW.ILA.CO.IL ללחוץ על כפתור "חפש מנעולן באזור מגוריך".

ולשאלתך אנו חברים בארגון המנעולנים בישראל.

נושא הפניה: מנעול נגד פריצה
שם: ניר
שאלה:
האם יש מנעול המונע פריצה?
תשובה:
כל מנעול ניתן לפריצה, ההבדלים בין המנעולים הם בקושי הפריצה וזמן עמידתם בפני פריצה כלומר,זמן עיכוב בפריצה. גם מבחינה בטיחותית אסור שמנעול ימנע פריצה באופן מוחלט ,למקרה של צורך בחילוץ והצלת חיים.

נושא הפניה: מנעול עבור חברת הביטוח
שם: רונית
שאלה:
חברת הביטוח דרשה ממני להתקין מנעול נוסף לפלדלת שלי, על איזה מנעול אתם ממליצים?
תשובה:
קיימים מס' סוגים של מנעולים נוספים, כדאי להראות למנעולן שלך את דרישת חב' הביטוח על מנת שייתן לך את המנעול המתאים לדרישה לצורך כיסוי ביטוחי בהמשך. בכל מקרה, לאחר שאובחן סוג הנעילה הדרושה כדאי לבחור במנעול איכותי של יצרן מוכר הנותן האחריות. אחת הטעויות הנפוצות היא חיפוש המנעול/המנעולן על פי גובה המחיר, המוביל בהכרח לקבלת מוצר באיכות ירודה שלא עונה על הצורך.

בהצלחה!

נושא הפניה: מנעולן בנס ציונה
שם: שלומי
שאלה:
שלום רב. אני מחפש מנעולן בנס ציונה ורציתי לדעת האם אתם עובדים באזור הזה ואם כן תוך כמה זמן אתם מגיבים לקריאה?
תשובה:
שלום וברכה. אנו בהחלט מבצעים עבודות מנעולנות באזור נס ציונה והסביבה כולה. באיזה סוג עבודת מנעולנות יש לך צורך? פריצת דלתות? פריצת מנעולים? התקנת דלתות? לכל עבודה יש את הזמן שלה. בפעם הבאה לקיצור התהליך תוכל פנות דרך הטופס באתר. או לפנות בטלפון.

נושא הפניה: למה אתם לא מסכימים לפרוץ?
שם: דני
שאלה:
יש לי דירה שאני משכיר אותה , הדייר לא משלם לי ולא מפנה את הדירה. פניתי למנעולן שלכם על מנת שיפרוץ לי את הדלת על מנת שאפנה את הדייר בעצמי המנעולן שלכם סירב למרות שאני לוקח את האחריות. מדוע הוא סירב?
תשובה:
המנעולן צדק בהחלט ,לקיחת האחריות שלך אינה מספקת ,האחריות החוקית הינה על הפורץ בפועל ועליו לוודא כי הדירה היא שלך, ואחת הדרכים היא כתובת הדירה מופיעה בת"ז שלך,אני מניח שלא כך ולכן האפשרות השנייה היא קבלת אישור מעו"ד שייקח את האחריות לאחר שיבדוק את חוקיות הפריצה ויאשרה למנעולן. לעיתים מגיעים אלינו בעלי דירות נפגעי שוכרים משתמטים,עם חוזי השכירות על מנת להוכיח בעלות על הדירה/נכס, גם אז הם מופנים לעו"ד. המנעולן אינו עו"ד,שוטר או שופט ואינו מוסמך להחליט על חוקיות הפריצה והוא חייב לפעול על פי כללים הקבועים בחוק.

נושא הפניה: שכפול מפתחות לרכב
שם: אווה
שאלה:
יש לי רכב ניסן אלמרה 99 ואבדו לי שני המפתחות היחידים שהיו לי לרכב.
יש לציין שהמפתחות היו מקודדים
איך משחזרים? מה עושים במצב כזה?
תשובה:
שחזור מפתח ,אפשרי. ניתן לפנות למנעולן איכותי והוא יכול לשחזר לך את המפתח כולל הקידוד האלקטרוני. בהצלחה

נושא הפניה: איפוס קוד בכספת
שם: אילן
שאלה:
רציתי לדעת איך לאפס קוד לכספת אלקטרונית ביתית אם שכחתי את הקודם. לציין שיש לי מפתחות לפתיחה מכאנית.

תשובה:
היי אילן.
אני לא יודעת איזה כספת יש לך אבל אם מדובר בכספות הפשוטות האלה (בלי לזלזל 🙂 ) אז במידה ויש לך את המפתח ואתה לא צריך לפרוץ אותה.

תפתח את הכספת עם המפתח בפנים בחלק הפנימי של ה"דלת" ממש מצד ימין יש כמו כפתור שחור קטנטן. תלחץ עליו לחיצה ארוכה כשהפתח בפנים כמובן ואז הקוד של הכספת מתאפס. אתה מכניס קוד חדש ולוחץ על "סגירה".

מקווה שעזרתי…
בהצלחה!

נושא הפניה: בעיה במנעול הדלת
שם: ללא שם
שאלה:
יש לי דלת רב בריח ,ביציאה לחצר ואני נתקל בתופעה מוזרה. אתמול כשחזרתי מהעבודה הבחנתי בקושי רב בפתיחת הדלת ממש קשה לסובב את המפתח. על מנת לא להגיע למצב בו המפתח נשבר לי בדלת, הזמנתי מנעולן. המנעולן הגיע בשעה 9 וחצי בערב והמפתח הסתובב בקלות,כלומר לא היה צורך בתיקון. כלא מאמין ניסיתי שוב ושוב לשחזר את התקלה, כולל היום בבוקר אך הכול היה תקין. היום כששבתי מהעבודה אני מבחין שוב בקושי. אתמול שילמתי למנעולן על השירות, ואני לא רוצה שוב ושוב לשלם על הביקור של המנעולן לשווא. מה דעתכם? מה לבקש מהמנעולן כשיגיע?
תשובה:
מדבריך עולה כי הדלת פונה לחצר ושהיא דלת חיצונית, אני משער שהתופעה שנתקלת בה, היא תופעת ההתפשטות והתכווצות הדלת בהתאם לשינויי טמפרטורה. כלומר, כאשר יש שמש ישירה על דלת הפלדה היא מתפשטת (מתנפחת) וכשהחום יורד היא מתכווצת. וזה ההסבר לתופעה "המוזרה".

מהמנעולן תבקש שיכוון את הדלת באופן כזה שמתחשב בשינויי הטמפרטורה (מעט חופש לבריחים). יאיר חגבי

נושא הפניה: שמרנות של עולם המנעולים
שאלה:
נשאלתי לא מזמן על ידי לקוח ואני רוצה לשתף אותכם וכך שאלתו: תחום המנעולים נחשב שמרני בעוד שהעולם מתפתח בכיוון אלקטרוניקה ומחשבים מדוע זה כך?
תשובה:
אכן, תחום המנעולים נחשב שמרני יותר מתחומים אחרים אך אין זה נכון שאין התפתחות בתחום. הצרכן הפרטי אומנם עדיין רוצה להרגיש פיזית את הנעילה של הדלת, כספת, רכב וכו'.. אך למי שרוצה ישנם פתרונות נעילה מתקדמים כמו: מנעול ביומטרי (טביעת אצבע) ,מנעול הננעל באמצעות אלקטרו מגנט, מנעול חשמלי לפתיחה באמצעות קודן (לוח מקשים), צילינדר קליק (זיהוי אלקטרוני), מערכות נעילה ממוחשבות, בקרת כניסה וכו… נכון להיום לקוחות מוסדיים משתמשים באמצעים אלה יותר מאשר לקוחות פרטיים אך נראה כי יותר ויותר לקוחות פרטיים נחשפים למוצרים הללו ורוכשים אותם.

נושא הפניה: וידוא בעלות על הנכס
שם: אסף
שאלה:
שאלתי היא, נגיד אני יבוא לבית של מישהו כדי לפרוץ שהוא טוען שהוא בעל הנכס ואני צריך לבצע את הפריצה, איך אני מוודא עם הבן אדם שאכן הנכס בבעלותו ושהוא המורשה להכנס לתוך הנכס? איך מוודים דברים כאלה? ונגיד שללקוח אין ברשותו תעודת זהות, איזה דברים עושים כדי לאמת האם אכן הפריצה היא מותרת עפ"י חוק שלא יקרה מצב ואני יפרוץ לנכס של מישהו שמתברר שזה גנב.. ואז אני מסתבך.. מה עושים?
תשובה:
שלום אסף,
בדיקה ראשונית היא אכן, באמצעות ת"ז של המזמין כאשר כתובת הדירה אותה נדרש לפתוח מופיעה בת"ז של המזמין, גם אז יש לבקש זיהוי המזמין ע"י השכנים ,שלא בנוכחותו. במידה והכתובת אינה מופיעה בת"ז יש לבקש ממנו לספק אישור מעו"ד שיקח אחריות על הבדיקה ויאשר כי הנ"ל אכן,רשאי לפתוח את הדירה. אפשרות נוספת היא, ליווי שוטר לפריצה (במקרים מסוימים). תעודה מזהה כלשהיא חובה בכל מקרה.

נושא הפניה: מנעול מולטילוק
שם: ראובן
שאלה:
שלום רב,
ביום שישי האחרון יצאתי מביתי לערוך קניות לשבת, נעלתי אחרי את הדלת.בחוסר ביטחון חזרתי מהמעלית לוודא כי אכן נעלתי את הדלת,את זה אני זוכר בודאות מוחלטת.כשחזרתי כעבור שעתיים גיליתי לתדהמתי כי הדלת אינה נעולה ומהר מאד התברר לי כי זכיתי לביקור מאורחים בלתי רצויים,גנבים. כשרכשתי את הפלדלת שלי שדרגתי את המנעול בתוספת מחיר לא מבוטל עבור מנעול בלתי ניתן לפריצה של מולטילוק, לפחות כך הובטח לי ע"י איש המכירות של חברת הדלתות.מיותר לציין שיש לי את כל המפתחות המקוריים ברשותי כמו את הכרטיס החכם לשכפול מפתחות.מהשוטר שהגיע התברר לי כי הם נתקלים רבות באותה פתיחת מנעול פשוטה של אותו סוג מנעול יקר. כיצד זה יתכן? ומה עלי לעשות?
תשובה:
ראובן שלום,

אכן באמצעות מיומנות ומכשירים מתוחכמים הקיימים היום ניתן לפתוח מנעולים כמו זה שציינת, למולטילוק ישנם בד"כ מוצרים איכותיים ומתוחכמים אך גם מצידו השני של המתרס ישנה התפתחות ולעיתים מצליחים להתגבר גם על המנעולים המתוחכמים. לכן, אנו ממליצים מדי פעם להתעדכן אצל מנעולן חבר ארגון המנעולנים הקרוב לאיזור מגוריך בחידושים האחרונים ולשדרג את המנעול מפעם לפעם. למולטילוק ולייצרנים נוספים יש כבר מנעולים חדישים העומדים בפני ניסיונות פריצה מהסוג הזה שכנראה היה אצלך.
בהצלחה!

נושא הפניה: כספת נעולה
שם: ינון
שאלה:
כנראה שאחרי מס' הקשות שגויות הכספת ננעלה.
אני יודע את הקוד אבל הוא לא עובד.
מה עושים?!
תשובה:
מאד תלוי בסוג הכספת. לסוגי הכספות השונים ישנם פתרונות שונים.
התקשר אלינו על מנת למסור פרטים נוספים וננחה אותך בהתאם.

נושא הפניה: שכפול מפתחות
שם: אלדר
שאלה:
היי,
היכן אפשר לשכפל מפתחות של מנעולי תלייה ? מדובר על מפתחות יחסית קטנים שידוע לי כי אינם סטנדרט ובכל זאת איפה ניתן לשכפל כאלה ?
תשובה:
ישנם הרבה מאד סוגים של מפתחות וסוגי מנעולים.
אתה מוזמן להתקשר אלינו וננחה אותך בהתאם.

נושא הפניה: ערכת פריצה לרכב
שם: יוסי בינון
שאלה:
שלום

משהו מאוד מדאיג

איך יתכן שמוכרים ככה חופשי כלים לפריצת רכבים

אומנם זה יבוא מחו"ל אבל אין פיקוח של המכס על דברים כאלה?

תשובה:
שלום יוסי,
אכן, מאד מדאיג וזהו נושא שארגון המנעולנים מנסה להתמודד איתו בשנים האחרונות אנו מנסים ליצור עניין לחקיקה בנושא זה בקרב משרדי ממשלה וחברי כנסת לצערי, ללא הצלחה. בהיעדר חוק הנושא אכן בעייתי. פתחנו עצומה באתר "עצומה" על מנת שהציבור יחתום ויסייע לנו להוכיח את העניין שיש לציבור בנושא.

נושא הפניה: רכב ללא מפתח
שם: אביבית
שאלה:
שלום רב,
ברשותי רכב סוזוקי בלנו ללא מפתחות. פניתי למנעולן שאמר לי כי בתוך המפתח ישנו אימובילייזר המשדר למחשב הרכב ובלעדי זה לא ניתן יהיה להניע את הרכב גם אם הוא יתאים לי את המפתחות באופן מכאני. ולכן שלח אותי לחברת סוזוקי המבקשים מחיר מאד גבוה.האמנם?

תשובה:
שלום אביבית,
אכן ברכבך יש אימובילייזר מקורי כך שללא הצ'פ האלקטרוני השתול במפתח לא ניתן יהיה להניע את הרכב.
אצלנו ניתן גם להתאים את המפתח מכאנית וגם לקודד את הצ'יפ באמצעות ציוד ממוחשב ומשוכלל אשר ברשותנו ובמחירים סבירים.
את מוזמנת להתקשר ולקבל הצעת מחיר.

נושא הפניה: שכפול מפתחות
שם: רונן שרעבי
שאלה:
בכל פעם שאני צריך לשכפל את הצרור מפתחות שלי זה פרוייקט מתיש. בכל חנות שאני הולך יכולים לשכפל חלק קטן מהצרור וכך אני משלים את הצרור שלי שכולל 11 מפתחות ב4-5 חנויות. מה עושים?
תשובה:
שלום רונן,
אכן מעטות החנויות המשכפלות את רוב סוגי המפתחות,שכפול מפתחות זה מקצוע לכל דבר ולצורך זה נדרשות מכונות רבות ומגוונות העולות לא מעט כסף.ברחבי הארץ ישנן חנויות מנעולנים מקצועיים המסוגלים לכך,בד"כ אלו מנעולנים החברים בארגון המנעולנים בישראל, כמונו. אנו במיגון וביטחון מבצעים שכפול כל סוגי המפתחות.אתה מוזמן.

נושא הפניה: מפתח שמסתובב חצי סיבוב
שם: יוסי אהרוני
שאלה:
יש לי דלת רב בריח, ותקופה ארוכה אני נתקל בתופעה מוזרה. המפתח נכנס בצילינדר, מסתובב (לכיוון הנעילה) חצי סיבוב וממאן להמשיך.. נתקע!. לשונית המנעול יוצאת מעט החוצה (אולי חצי ס"מ) ולא משתחררת.
מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה לתופעה, והיכן אני צריך לחפש את הבעיה.
אציין כי תקופה ארוכה, המפתח נכנס ויוצא בצילינדר, בקושי רב, וצריך להפעיל כח כדי לנעוץ ולשלוף אותו מהמנעול. אולי יש קשר בין הדברים ???
תשובה:
שלום רב,
ראשית מתנצל על האיחור, את הודעתך ראיתי רק כעת.
על פניו נראה כי הבעיה היא כנראה מהמנגנון ללא קשר לכניסה ויציאה קשה של המפתח(בעיה אחרת).
בכל מקרה כדאי להזמין מנעולן, יתכן ויש צורך בהחלפת המנגנון.
בברכה,
יאיר

נושא הפניה: מנעולן כמקצוע
שם: דוד
שאלה:
שלום רב,
אני שוקל להיכנס לתחום. האם העבודה משתלמת?
כמה גובה מנעולן עבור עבודתו? (מינימום,מקסימים)
כמה עולה קורס?
תודה מראש.
דוד.

תשובה:
שלום דוד,
ראשית עליך לבחון את הסיבה לרצונך להיכנס לתחום. כמו בכל תחום עליך לאהוב קודם לכל את המקצוע,להיות בעל כישרון טכני גבוה כי אז מובטח כי תתמקצע ואולי אז זה יהיה רווחי עבורך וזה מתוך האהבה למקצוע והרצון לעזור לאחרים.לצערי לאחרונה נכנסו לתחום רבים מתוך מחשבה כי הדבר רווחי מאד ולא משיקולים ראויים זאת הסיבה כי התחום הפך פחות רווחי ופחות מקצועי בשל השרלטנים הרבים שחדרו לענף משיקולים בלתי ראויים.
הקורסים המוצעים היום במכללות השונות הם בלתי מקצועיים, הם רווחיים עבור המפעילים בלבד לדעתי ,כך שאיני ממליץ. המלצתי היא לעבוד כשכיר עם מנעולן איכותי ולרכוש מיומנות.
בהצלחה!

נושא הפניה: לשונית שנתקעה
שם: שרה נתן
שאלה:

שלום, הלשונית בדלת שיוצאת לחצר נתקעה.
פרקתי את הידית והחיבור שלה לדלת, אבל זה לא עזר להגיע ללשונית. לא הצלחתי לפרק את פתח הכניסה של המפתח, כי יש מעין ניתים שתוקעים את מעין מסגרת של הפתח של המנעול (איפה שמכניסים את המפתח)
מה עושים? האם אפשר לפרק בלי להזמין איש מקצוע?
תודה
תשובה:
שלום שרה,

לא ציינת באיזה סוג דלת מדובר,אני מניח שזאת דלת פלדה. אם כן, לא ניתן לשחרר את הלשונית בדרך שאת פרקת. כנראה שיש תקלה במנגנון ויש להחליפו. אי לכך רצוי שמנעולן יעשה זאת. בברכה,
יאיר

נושא הפניה: החלפת מנגנון
שם: יואש
שאלה:
האם מישהו יכול להסביר לי או להפנות אותי או אפילו כמה קווים כללים איך להחליף מנגנון עכביש בדלת (מנעול 103 של שריונית חוסם) ?
תשובה:
שלום רב,

לא ברור משאלתך באיזה מנגנון מדובר של "חוסם" או של "עכביש".בשני המקרים מדובר במנגנונים רב בריחיים.
ממליץ למי שלא עשה זאת לבד אף פעם, להיעזר במנעולן.מדובר בפירוק של כמעט כל אביזרי הפרזול בדלת (כיסויים,ידיות,צילינדר,בריחים וכו'..).

ממליץ לחפש מנעולן קרוב לאיזור מגוריך באתר ארגון המנעולנים בישראל www.ila.co.il
בהצלחה,
יאיר

נושא הפניה: מולטילוק או קבה
שם: נתן
שאלה:
שלום.

אני מעוניין לייצר מערכת GMK ומתלבט בין חברת KABA לבין MULTILOCK. אשמח אם תוכלו לכוון אותי לחברה הטובה מבניהם ו/או להבדלים בניהם.
תשובה:
שלום נתי,

שתי החברות שציינת הן באיכות גבוהה
ממליץ לך לפנות למנעולן אמין עליך אשר ייתן לך שירות בהמשך ולפעול על פי המלצתו שתותאם לצרכיך הספציפיים.

בהצלחה,
יאיר

נושא הפניה: שוליית מנעולן
שם: אסף מ.
שאלה:
שלום,אני מתעניין במקצוע ,ורציתי לדעת אם יש אפשרות לפני שמתחילים קורס להיות עוזר מנעולן כדי שאני אוכל להשתפשף ולהיות יותר בשל,ובכלל לדעת אם זה באמת בשבילי.
תשובה:
שלום אסף,
אכן, הדרך הנכונה ביותר היא לעבוד אצל מנעולן על מנת לרכוש את המקצוע.עבודה עם מנעולן איכותי תהפוך אותך למקצועי ולא תצטרך קורס נוסף.

בהצלחה

נושא הפניה: כספת ללא מפתח או סוללה
שם: נורית
שאלה:
יש לי כספת ביתית קטנה.כנראה שלא שמתי לב למנורה האדומה שהבהבה בפתיחות האחרונות. זאת שאמורה לסמן שהבטריה הולכת להגמר.
בכל אופן הכספת שלי לא נפתחת. ואת המפתחות אני לא מוצאת. מה אפשר לעשות בנדון הצורך להזמין מישהו הביתה.
תשובה:
כן, כדאי להזמין מנעולן מומחה לכספות
יאיר

נושא הפניה: החלפת צילינדר ללא מפתח
שם: אנונימי
שאלה:
הסיפור הוא כזה.
יש דלת עם צילינדר 5 פינים סטייל ALBA שאבד לו המפתח.
הדלת פתוחה וצריך לנעול אותה אבל אי אפשר כי אין מפתח לצילינדר ולכן לא ניתן להחליף אותו לצילינדר אחר.
איך אפשר להוציא את הצילינדר בלי המפתח (הדלת פתוחה)?
תשובה:
אכן, לא ניתן לפרק הצילינדר ללא מפתח, יש לפרוץ אותו. מנעולן יעשה זאת עבורך ללא כל נזק לדלת

נושא הפניה: ציוד נעילה לרכישה
שם: שניר כהן
שאלה:
שלום
אני מתעניין ברכישת ציוד מנעולנות מטעם משרד הביטחון. רציתי לדעת על מקורות שניתן לרכוש מהם ציוד מתאים כגון צלינדרים ברמות שונות, מנעולים, ברגים חולצים, ערכות פריצה שקטה, מתאמי הברגה וכו'..אשמח לתשובה מפורטת או הפנייה למקור יעיל

תודה
תשובה:
שלום שניר,

התקשר אלינו, נשמח לסייע

נושא הפניה: פריצת מנעול על בלוני גז
שם: יונתן
שאלה:
שלום, לפני כמה חודשים עברתי לדירה שכורה בה בלוני הגז נעולים במנעול שהשאיר הדייר הקודם. אין לי את המפתח ונגמר לי הגז, אני צריך להחליף בלון. השאלה היא איך כדאי לפרוץ את המנעול, האם לקנות כלי חיתוך באופן עצמאי או להזמין פורץ? ומה העלויות בכל אחד מן המקרים?

מצורפת תמונה של המנעול, אשמח להארות בנושא
תודה
מנעול על בלוני גז
תשובה:
שלום יונתן,

אתה יכול לחתוך עם מספרי ברזל או להזמין מנעולן, להערכתי השירות יעלה בערך כמו עלות המספריים. בשום אופן לא להשתמש במכשיר חשמלי כגון משחזת משום שמדובר בסביבת גז.