מנעול לחלון ולא רק לדלת – מדוע זה חשוב?

פריצת רכבים
יוני 20, 2017
החלפת צילנדר
יולי 9, 2017

מנעול לחלון ולא רק לדלת – מדוע זה חשוב?

מנעול לחלון ולא רק לדלת – מדוע זה חשוב? פרצה קוראת לגנב – כולנו מכירים את הפתגם, ויודעים שעל כל דלת חיצונית צריך לקבוע מנגנון נעילה להגנה.
אך מה על החלון? חלונות הבית, הדירה או העסק מהווים גם הם פרצה נוחה עבור גורמים פליליים, המחפשים דרך לעקוף את האתגר שמציבה בפניהם הדלת הנעולה. במקרה שגג הבניין הינו בעל גישה פתוחה לכל, החלונות הם ידידיו הטובים ביותר של הגנב לחדירה פנימה.

הפתרון מצוי דמות מנעול לחלון: לסורגי החלון, לחלונות הזכוכית או לתריסים.

מיגון וביטחון מתקינים עבורכם מנעול לחלון – הגנה נחוצה לכל פתח ופרצה.

שירות מנעול לחלון של מיגון וביטחון מיועד לבתים פרטיים, לחנויות, לבתי עסק ולדירות, שבעליהם מעוניינים לשפר את אמצעי ההגנה עליהן, ולהעלות את רמת הביטחון מפני פורצים ופולשים. לרשותנו מיטב אמצעי המיגון והנעילה הטובים בשוק, מתוצרת החברות המובילות בעולם בתחום זה.

עם מיגון וביטחון אתם מקבלים מנעול לחלון שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. כבר למעלה מ-20 אנו משווקים ומתקינים אמצעי נעילה, דלתות פלדה, מערכות אזעקה, כספות ומערכות מיגון נוספות באזור המרכז והשפלה. אנו מעמידים לרשותכם מנעולנים מקצועיים, אמינים וזמינים בכל שעה, שישמחו לתת לכם ייעוץ מקצועי אודות מנעול לחלון ואמצעי הגנה נוספים לחסימת הפרצות ונקודות החולשה השונות בבית או בעסק.

זיכרו: מיגון נכון של הפרצות מונע פריצה!

לייעוץ, להתקנה ולהזמנת שירות מנעול לחלון, צרו עמנו קשר, ומנעולן מקצועי ומיומן מטעמנו יגיע אליכם לספק מענה ופיתרון לכל חלון ופתח.